Kontaktujte nás

Rakousko - Informace

Program autobusových zájezdů

Viz autobusové zájezdy. 

Program zájezdů vlastní dopravou

Příjezd do střediska - je třeba dodržet stanovený čas, případně se řídit pokyny danými v informacích k pobytu nebo na voucheru od CK. CK neručí za problémy vzniklé pozdním příjezdem klienta a nerespektováním pokynů. Ubytování na základě voucheru od CK.

Pobyty s polopenzí začínají obvykle večeří a končí snídaní.

Pobyty se snídaní začínají snídaní po prvním přenocování a končí snídaní v den odjezdu.

Odjezd ze střediska - předání pokoje / studia / apartmánu ubytovateli dle pokynů od CK, které jste obdrželi před nástupem na pobyt. Obvykle ráno, nedohodnete-li se s ubytovatelem jinak.

Cena zájezdu v Kč/os. zahrnuje

Viz jednotlivá střediska.

Cena zájezdu nezahrnuje

Viz jednotlivá střediska.

Slevy

  • platba zálohy do 26.10.2015 na pobyty min. 7 nocí: -500 Kč / os.
  • loňský účastník: -300 Kč / os. na pobyty min. 7 nocí: (Nelze kombinovat s platbou zálohy do 26.10.2015.)
  • zakoupení skipasu společně s ubytováním viz tabulka SKIPAS u jednotlivých středisek
  • děti, osoby na přistýlce, aj. (viz jednotlivá ubytovací zařízení nebo na vyžádání v CK)
  • slevy pro skupiny po dohodě.

 

Skipas

  • Je-li v ceně zájezdu, vyzvedáváte jej obvykle v den začátku platnosti na základě voucheru od CK.
  • Není-li v ceně zájezdu, kupujete jej na místě v běžných pokladnách dle pokynů od CK.
  • Za skipas se při převzetí skládá vratná záloha 2-5 €, ta bude vrácena na pokladně ve středisku po odevzdání skipasu poslední den.
  • Při přebírání skipasů za snížené ceny (děti, mládež, senioři...) mohou ve středisku ověřovat věk z průkazu totožnosti.
  • Fotografie na skipas viz jednotlivá střediska.

Ubytování

Gästehaus / Gasthof / Penzion - pokoje se snídaní nebo s polopenzí (může být skromnější), obvykle bez doplňkových služeb (bazén, sauna, recepce apod.).

Hotel – obvykle se snídaní nebo s polopenzí (většinou kvalitní, bohatý výběr), může nabízet doplňkové služby.

Apartmán – ubytování bez stravy, obvykle s možností vaření ve vlastní vybavené kuchyňce, výjimečně možnost dokoupení snídaní či polopenzí

- Studio - 1 místnost (MONO)

- Apartmán - 2 a více místností (BILO, TRILO,...)

- Studia a apartmány (i v rámci stejné ubytovací kapacity) se mohou lišit uspořádáním, opotřebením, velikostí, vybavením, výhledem, rozmístěním postelí apod. V některých apartmánech (viz popisy) se nachází kabina (= výklenek většinou bez okna).

Venkovní parkování ve střediscích je většinou zdarma.

Vzdálenost ubytování od sjezdovek je různá. Výjimečně je ubytování přímo u sjezdovky, častěji je třeba využít skibus nebo vlastní auto. Skibusy jezdí většinou v rámci střediska zdarma. U lanovek bývají dostatečně velká parkoviště pro osobní auta, parkování je obvykle zdarma.

Úklid

  • V apartmánech se obvykle povinně platí za závěrečný úklid cca 30-50 € / apartmán přímo ubytovateli na místě (viz jednotlivé ubytovací kapacity).
  • V hotelích (též Gasthof, Penzion,..) je průběžný i závěrečný úklid většinou v ceně.

Kauce

V některých apartmánech skládají účastníci vratnou kauci za studio/apartmán ve výši cca 100-200 €. Kauce se skládá v hotovosti ubytovateli. Ubytovatel má právo sthrnout část kauce nebo celou kauci zejména v případě poškození či znečištění zařízení ubytovací jednotky, porušení ubytovacího řádu, nedostatečného úklidu na konci pobytu (týká se zejména kuch. koutu), ztráty klíču apod. Výše kauce i finanční postihy ve výše jmenovaných případech jsou dány výhradně ubytovatelem a CK je nemůže nijak ovlivnit.

Pokyny k odjezdu

Autobusové zájezdy - základní informace obdržíte při doplatku e-mailem, v případě hotovostní platby v CK je předáme osobně. Podrobné informace u pobytů bez delegáta i vouchery na ubytování a skipasy obdržíte v týdnu před odjezdem.

Vlastní doprava - pokyny obdržíte od CK e-mailem (nebo je předáme osobně) 7 dní před zahájením zájezdu. Vouchery na ubytování a skipasy budou zaslány nejpozději v týdnu před odjezdem

Delegát

Delegát je k dispozici klientům zájezdů s autobusovou dopravou vypravenou CK PETR´S a při minimálním počtu 30 osob

Zajišťuje organizaci při přepravě, při příjezdu a ubytování, zprostředkuje kontakt se zahraničním partnerem, vyřizuje reklamace, obstarává skipasy a pomáhá při řešení nenadálých událostí (úraz, krádež apod.). Není-li na pobytu delegát, obracíte se na CK.

Delegát není k dispozici klientům, kteří si zakoupili pouze jednotlivé  služby (např. doprava, skipas apod.), kteří cestují vlastní dopravou a v případě, že je ve středisku méně než 30 osob. V těchto případech klienti obdrží od CK pokyny, vouchery k ubytování a na skipasy a zástupce CK je k dispozici na telefonu.

U individuálně sestavených nabídek nemusí být služba delegáta v ceně, CK na to musí písemně upozornit.

Sdílejte stránku